W naszej ?szkole realizowane s? nast?puj?ce projekty w ramach programu eTwinning:
1.?Projekt etwinningowy: Colours around Europe
2. Projekt etwinningowy: 27 Christmas cards travelling around Europe
3.Projekt etwinningowy: Let’s share our culture and create a story.
?
Projekt etwinningowy: Colours around Europe
Grupa realizuj?ca: kl. IVb
Opiekunowie: p.Anna Siepetowska, Edyta Zakrzewska
Kraje uczestnicz?ce w projekcie: Polska, Armenia, S?owenia, S?owacja, Litwa, Irlandia, Grecja, Hiszpania, Czechy, W?ochy
Cele:
– wzbogacenie s?ownictwa,
– umiej?tno?? wykonywania prac r??nymi technikami,
– wzbogacenie wiedzy nt. krajobraz?w w krajach partnerskich,
– wykorzystanie j?zyka angielskiego w celach komunikacyjnych,
– wymiana prac z innymi szko?ami,
– zorganizowanie wystawy prac w?asnych i prac nades?anych.
Dzia?ania:
Projekt trwa 5-6 tygodni.
1 tydzie?: prezentacja szk??, przygotowanie prezentacji w Power Point, przygotowanie listy przydatnych s??w;
2-4 tydzie?: uczniowie wykonuj? zdj?cia szk?? i jej okolicy, wykonuj? rysunki
i inne prace r?czne zainspirowane krajobrazami i kolorami obecnej pory roku;
3-4 tydzie?: wys?anie prac mailem lub poczta tradycyjn? do szk?? partnerskich
5-6 tydzie?: zorganizowanie wystawy prac w?asnych i nades?anych przez szko?y partnerskie.
no images were found
Projekt etwinningowy: 27 Christmas cards travelling around Europe
Kraje uczestnicz?ce: Polska, Grecja, Litwa, S?owacja, Hiszpania, Turcja
Uczniowie realizuj?cy projekt w ZSO1: klasa IVa
Opiekunowie: Monika Kola?ska, Edyta Zakrzewska
Cele: Zaanga?owanie uczni?w w uczenie si? i pisanie ?wi?tecznych ?ycze?, por?wnanie r??nic, znajdowanie podobie?stw w ?yczeniach sk?adanych w Polsce i innych krajach. Przedstawienie obchod?w ?wi?t Bo?ego Narodzenia w r??nych krajach (tradycje, dekoracje itp.)
Opis:
Uczniowie wykonuj? kartki wielkiego formatu, pisz? na nich ?yczenia ?wi?teczne w j?zyku ojczystym. Nast?pnie kartki s? wysy?ane do innych kraj?w w celu dopisania na nich kolejnych ?ycze? w krajach partnerskich. Kartki na ko?cu powracaj? do kraju, w kt?rym rozpocz??y sw? podr??. Uczniowie za pomoc? VOKI, b?d? tworzy? avatary, dzi?ki kt?rym z?o?? ?yczenia ?wi?teczne uczniom z innych szk??. W ten spos?b uczestnicy projektu b?d? mieli okazj? us?ysze? ?yczenia w r??nych j?zykach.
Wszystkie prace uczni?w, zdj?cia i nades?ane materia?y pos?u?? do wykonania ekspozycji ?wi?tecznej przy sali j?zykowej.
no images were found
no images were found
?Projekt etwinningowy: Let’s share our culture and create a story.
Grupa pracuj?ca nad projketem : klasa IIA ( grupa A ) Gimnazjum nr 7
Kraje uczestnicz?ce w projekcie: Grecja, Polska, Dania
Opiekunowie: Krystyna Biczak, Edyta Zakrzewska
Og?lne za?o?enia: Uczniowie komunikuj? si? pomi?dzy sob? w celu zebrania informacji o szko?ach partnerskich, o ?yciu ich r?wie?nik?w oraz historii ich miejsca zamieszkania. Poprzez ankiety oraz kwestionariusze, jak r?wnie? maile i sms b?d? mogli przyjrze? si? ?yciu uczni?w w ich wieku. Ko?cowym etapem prac nad projektem jest stworzenie historii/ opowiadania, kt?re ma miejsce
w szkole partnerskiej. Zadaniem uczni?w b?dzie przygotowanie kr?tkiej sztuki w oparciu
o opowiadanie/ histori? nades?ane przez szko?? partnersk?.
Cele:
– motywowanie uczni?w do kreatywno?ci i wytrwa?o?ci,
– wdro?enie uczni?w do systematycznej pracy,
– kszta?cenie postawy odpowiedzialno?ci za w?asne dzia?ania oraz wywi?zywania si? z powierzonych obowi?zk?w,
– praca w zespole z uczniami ucz?cymi si? j?zyka obcego (j.angielski),
– praktyczne wykorzystanie j?zyka obcego w dzia?aniu,
-kszta?cenie postawy mo?liwo?ci osi?gniecia sukcesu,
-kszta?cenie postawy bycia obywatelem Europy.
Post?py dzia?a?: Uczniowie b?d? pracowa? nad projektem 1h/ co dwa tygodnie. Uczniowie powinni pracowa? w mieszanych grupach, powinni otrzymywa? zadania, kt?re b?d? mog?y by? oceniane przez nauczyciela. Nauczyciel powinien korzysta? z materia??w wykorzystywanych w codziennej pracy. Opowiadanie/ historia dla szko?y partnerskiej powinna by? sko?czona przed ko?cem lutego 2014r.
Oczekiwane rezultaty: Opowiadanie/ historia oraz kr?tka sztuka teatralna przygotowana przez szko?y partnerskie. Wszystkie inne zgromadzone materia?y mog? s?u?y? w celach edukacyjnych