II etap Projektu ?Pierwsze Uczniowskie Do?wiadczenia Drog? Do Wiedzy? realizowany jest
w klasie I ?a? przez Ma?gorzat? Gorczyc?. W Projekcie uczestnicz? wszyscy uczniowie klasy
pierwszej. Zaj?cia odbywaj? si? we wtorki i ?rody. G??wnym cele Projektu jest wdro?enie
elastycznego modelu edukacji, dostosowanie go do indywidualnych potrzeb i mo?liwo?ci
uczni?w, z wykorzystaniem nowatorskich metod i tre?ci kszta?cenia. Wieloaspektowe
wspieranie rozwoju umys?owego, emocjonalnego, spo?ecznego, fizycznego i motorycznego
dzieci rozpoczynaj?cych nauk? w szkole odbywa si? poprzez kszta?towanie kompetencji
kluczowych w oparciu o teori? inteligencji wielorakich Howarda Gaardnera. Projekt
stwarza warunki wszechstronnego rozwoju dziecka, kreatywno?ci, ciekawo?ci poznawczej i
otwarto?ci na wiedz