Projekt edukacyjny ? Pioruny – ciekawe zjawiska fizyczne?
Cele:
– poszerzenie wiedzy z zakresu fizyki
– kszta?cenie umiej?tno?ci wyszukiwania i selekcjonowania informacji
– wyja?nienie w jaki spos?b powstaj? pioruny
– poznanie sposob?w ochrony przed piorunami
– przekonanie, ?e prawa fizyki rz?dz?ce w przyrodzie mo?na wyja?nia? i przewidywa?
– efektywne wsp??dzia?anie w zespole
Uczestnicy: Dominik Andreasik, Micha? Kopyto, Pawe? Sk?ado?
Czas trwania: 02.03.2016 ? 15.06.2016
Efekt ko?cowy:
Uczniowie przygotowali prezentacj? multimedialn? na temat piorun?w, kt?r? zaprezentowali kl. 1 a szko?y podstawowej i kl. 1 A gimnazjum. Podczas publicznej prezentacji pokazali uczniom jak w warunkach szkolnych mo?na otrzyma? piorun, u?ywaj?c do tego celu maszyny elektrostatycznej. Podali im r?wnie? zasady bezpiecznego zachowania si? podczas burzy.. W ramach projektu wykonali gazetk? z informacjami na temat piorun?w, kt?r? umie?cili na holu III p.
Opiekun: Anna Maciej